Friday 24 January 2014

My First Quilling With http://paperquillingcrafts.blogspot.com begin !

Dengan Nama Allah..

Alhamdulillah  http://paperquillingcrafts.blogspot.com di lahirkan jua. me & paper guilling merangkap maksud saya amat menyukai hobi bab gulung menggulung kertas ini.

me & paper guilling ini mungkin permulaan untuk menyimpan hasil kerja tangan saya. Saya berharap http://paperquillingcrafts.blogspot.com akan memberikan saya inspirasi untuk terus berkarya walaupun ilmu saya hanya ditahap baru belajar.

my paper qulling pertama

Tapi tidak bermakna ilmu kosong itu di biarkan begitu sahajakan. Baik pupuk lama - lama mesti ia akan dapat hasil yang terbaik juga. Manalah tahu akan datang bila sudah banyak qulling yang berjaya saya hasilkan suatu hari nanti pasti saya akan menjeguk kembali "first quilling" masa mula-mula buat dan belajar dulukan.

Moga tag name me & paper guilling untuk task berbeza ini di permudahkan. Rasa bahagialah pula membukukan dairy http://paperquillingcrafts.blogspot.com saluran maya. 

Segala sokongan anda amat saya hargai.


4 comments:

  1. Semoga hobi awak akn membuahkan hasil ....manalah tau boleh eksport ke luar negarakan...

    ReplyDelete
  2. hai..haa biar benar sis okjer heee..angan-angan ni hee..thnks sis :)

    ReplyDelete
  3. waa... I can still smell all the just unwrapped post box, widgets, header and good writings! However, from the title of the blog, i can smell some experience here... huhuhu..

    btw.. thnks for dropping by at my place earlier today... Have a good feeling that this blog will meet its purpose one day and i'm sure u know that! All the best 'rose' :D

    ReplyDelete
  4. terima kasih. saya lakukan secara suka-suka ini lihat orang buat kita nak cuba. Sudah banyak saya mencuba ini saya rasa boleh di publiskan blog.

    insyallah ada masa saya akan datang ke blog anda :)

    ReplyDelete