Tuesday 26 August 2014

Paper Qulling Craft 7_ Quilling Cards Pop Up For Friendsip With Gift

As salam..

Paper Qulling Craft 7_ Quilling Cards Pop Up For Friendsip With Gift. Ayuh haaa..kembali lagi..dan lagi..Bergembira sambil menyanyi membuat paper quilling minat sembur part time sahaja heee..Banyak perkara yang nak kongsikan tapi macam tak sempat nak up satu persatu uh...

Kad quilling untuk kawan berserta dalamnya ada keychain heee..dalam sampul tahu heee..tapi ada juga buat pilihan untuk asingkan buatkan kotak sekali. Ok tiada masalah punya ;)

Quilling Cards Pop Up dalamnya ada tulis kata-kata untuk si penerimanya hee..Apa yang nak luahkan pada si dialah ya uh..Kiranya kad kalau kita buka benda akan up terkeluar a.k.a menonjol ke depanlah heeee..


Suka suki quilling santai ini sebenarrnya tak banyak benda yang aku nak ketengahkan. Cuma pakai kertas quilling a4 paper yang terlebih masa buat quilling yang lepas. Makanya dari sayang terbuang apa lagi kita gunakan apa ada untuk deco jadi lebih menarik tak salahkan asal kita bijak mengolah.

Paper Qulling Craft 7_ Quilling Cards Pop Up For Friendsip With Gift..
Terkadang sedar tak warna yang terlalu banyak di masukkan dalam satu kad ia akan membuatkan satu benda nampak serabut dan nak ketengahkan apa yang tonjolkan nanti boleh jadi tenggelam ok. Bagi diri sendirilah yeeeee..kalau pendapat orang lain gua jadi blur kejap heee.. sebab pendapat orang lain kita perlu terima jugakan :) 


Bahan, penggulung kertas dan gam sudah sedia ada. Jadi mudahlah nak menguruskan quilling paper ini. kad quilling untuk sahabat aiza dari rawang ini simple sahaja sebab dia jenis orang simple, blog dia yang lama ku jejak simple bangat jadi bagi ini sahajalah. So simplekan..


Jadi kalau ada yang berminat jom oder satu dekat email lovepaperquilling@gmail.com untuk orang tersayang eh..untuk mak we pakwer ker hii...jadiikan kenangan cinta korang..Oklah itu sahaja untuk Paper Qulling Craft 7_ Quilling Cards Pop Up For Friendsip With Gift bebel-bebel lama karang ada plk yang boring heeee..

tHNKS !Terima kasih kerana anda sudi ke laman http://paperquillingcrafts.blogspot.com sampai jumpa lagi!

Wssalam.


8 comments:

  1. as salam. terima kasih mama amir :) kalau berkenan bagi tahu sahaja eh...

    ReplyDelete
  2. cantik dan boleh jual kalau ada yang sudi beli..

    ReplyDelete
  3. terima kasih Hb :) alhamdulillah ini yang simple sahaja siap kotak comel.kalau ada memang terbuka luas hati menerima tempahannya ;) amin

    ReplyDelete